مستند ۱۳ قسمتی «احیاگران» در اداره‌کل زندان‌های استان فارس تولید شد

«احیاگران» عنوان مجموعه ای ۱۳ قسمتی است که بعنوان کار مشترک صدا و سیمای مرکز فارس و اداره کل زندان های این استان تولید شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس ،صدا و سیمای فارس و مرکز خبر و رسانه اداره کل زندان‌های استان فارس با محوریت سیمای عادل آباد خدمات خادمان اصلاح و تربیت زندان‌های استان در محورهای مختلف را در قالب ۱۳ قسمت ۱۵ تا ۲۵ دقیقه‌ای، به تصویر کشیده است.
در این مجموعه که احیاگران نامگذاری شده، اقدامات و خدمات خادمان اصلاح و تربیت فارس در محورهای اشتغال، مددکاری، معاضدت قضایی ، مهارت آموزی، آموزش مهارت‌های اساسی زندگی، حمایت خانواده زندانیان ، مراقبت بعد از خروج، ستاد دیه، زندان باز، بنیاد تعاون، نگهداری توحیدی و دین محور، امور ورزش و فرهنگی، بهداشت و سلامت روان و... به تصویر کشیده شده است.
در این مجموعه که همه هفته از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می شو، مردم وافکار عمومی ضمن آشنایی با خدمات و دستاوردهای سنگر اصلاح و تربیت در نظام زندانبانی اسلامی با تکالیف آحاد جامعه در حوزه مسئولیت اجتماعی و قرارگاه اجتماعی بمنظور پذیرش و باز اجتماعی سازی زندانیان و پیشگیری از وقوع مجدد جرم در این افراد آشنا می گردند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha