حضور مدیرکل زندان‌های استان اردبیل در جمع مددجویان

در پی تداوم بازدیدهای دوره‌ای از مراکز تامینی استان، مدیرکل زندان‌های اردبیل در ایام تعطیلات آخر ماه صفر، به همراه اعضای شورای معاونین، ضمن بازدید از زندان مشگین‌شهر، پای صحبت مددجویان نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، سرکشی از کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی، بازدید از واحدهای بهداشت و درمان، فرهنگی، مددکاری، اجرای احکام، یگان حفاظت، آشپزخانه، فروشگاه‌ها و بندهای اقامتی، دیدار چهره به چهره با تمامی مددجویان، حضور در آسایشگاه سربازان و رسیدگی به درخواست‌های آنان و همچنین نشست صمیمی با کارکنان از رئوس برنامه‌های کاری این بازدید میدانی بود.

حضور مدیرکل زندان‌های استان اردبیل در جمع مددجویان

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان، در بازدید از کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی زندان مشگین‌شهر، توجه به میزان مبلغ دریافتی مددجویان در کنار توسعه کارگاه‌ها را حائز اهمیت دانست و متذکر شد: هدف اصلی اشتغال و حرفه‌آموزی توانمندسازی و خودکفایی مالی مددجویان بعد از آزادی و حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر آنهاست.

وی توجه بیش از پیش به سلامت جسمی و روانی زندانیان، توسعه هرچه بیشتر برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و رسیدگی مستمر به مشکلات قضایی و مددکاری مددجویان با حضور برنامه‌ریزی شده مسئولین زندان در بندها، بویژه در ایام تعطیل را یادآور شد و تصریح کرد: یکی از مولفه‌های موثر در ایجاد آرامش در زندان حضور مداوم مسوولین و رسیدگی به مشکلات و مطالبات زندانیان است.

حضور مدیرکل زندان‌های استان اردبیل در جمع مددجویان

در این بازدید اعضای شورای معاونین، در بخش‌های معین‌شده حضور یافته و موارد قوت و ضعف مجموعه را احصا کردند که در پایان در راستای جمع‌بندی نتایج حاصله نشست هم‌اندیشی برگزار و تصمیماتی در خصوص حل و فصل برخی از مشکلات اتخاذ شد.

حضور مدیرکل زندان‌های استان اردبیل در جمع مددجویان

گفتنی است افتتاح دارالقرآن در مرکز فرهنگی و تربیتی زندان مشگین‌شهر با مساحتی قریب ۳۰متر مربع و مجهز به سیستم سمعی بصری و قلم قرآنی و تقدیر از مددجوی حافظ ۵ جزء قرآن توسط مدیرکل، از برنامه‌های جنبی این بازدید بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha