دیدار سرپرست زندان‌های همدان و دادیار ناظر زندان با مددجویان زندان مرکزی همدان

دیدار چهره به چهره سرپرست زندان های استان و دادیار ناظر زندان مرکزی همدان منجر به تایید مرخصی 7 نفر از زندانیان این مرکز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، در ادامه بازدیدهای سرپرست زندان های همدان از زندان های استان در راستای ارج نهادن به حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی زندانیان حمزه بروجنی سرپرست زندان های استان به همراه عظیمی دادیار ناظر و شیرمحمدی مدیر زندان مرکزی با حضور در جمع زندانیان این مرکز ضمن دیدار چهره به چهره با این افراد به سوالات و درخواست های قضایی آنها پاسخ دادند.

در این بازدید بیش از 95 زندانی توانستند مسائل، مشکلات و درخواست های قضایی و شخصی خود را با مسئولان زندان های استان در میان بگذارند.

در پایان این دیدار با درخواست مرخصی 7نفر از این زندانیان موافقت گردید و درخواست21 نفر دیگر دیگر جهت ارائه در شورای طبقه بندی برای بهره مندی از ارفاقات قانونی دریافت شد.

لازم به ذکر است این بازدید دومین دیدار چهره به چهره سرپرست زندان های استان همدان در هفته اخیر با زندانیان این مرکز بوده می باشد.

در بازدید شب گذشته که به مدت 4 ساعت به طول انجامید بروجنی سرپرست زندان های استان با همراهی جمعی از کارشناسان ستادی اداره کل و مدیر زندان با حضور شبانه در اندرزگاه های مختلف به بررسی درخواست های زندانیان پرداخت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha