پیامدهای زندانی شدن بر خانواده زندانیان باید به حداقل برسد

در جریان سفر یکروزه مدیر کل زندان‌های زنجان به شهرستان ابهر،مشکلات یک خانواده زندانی نیازمند از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در ادامه بازدیدهای هفتگی و مستمر مدیر کل زندان‌ها از خانواده زندانیان ،این هفته نیز حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با سفر به شهرستان ابهر، در منزل یک خانواده زندانی نیازمند حاضر و از نزدیک مهم‌ترین مشکلات ضروری آنان را بررسی کرد.

در حاشیه این بازدیدحجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن تاکید بر رسیدگی مستمر بر خانواده زندانیان گفت: با ایجاد ساختارهای لازم به ویژه در حوزه اشتغال باید پیامدهای زندانی شدن سرپرست خانواده‌ها را به حداقل برسانیم تا همسر و فرزندان این افراد در چرخه جرم قرار نگیرند.

بنیادی اظهار کرد:خانواده زندانیان به خاطر جرم سرپرست خود محکوم به تحمل شرایطی شدند که خود نقشی در ایجاد آن نداشته و باید دوران سختی را بگذراند.

مدیر کل زندان های زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ خانواده زندانی در سطح استان تحت پوشش انجمن‌های حمایت از زندانیان هستند که می‌بایست مسیرهای لازم در جهت ایجاد درآمدهای پایدار برای این انجمن‌ها فراهم گردد.

 پیامدهای زندانی شدن بر خانواده زندانیان باید به حداقل برسد

لازم به توضیح است در جریان این بازید مدیر کل زندان‌های زنجان ضمن رایزنی با مقامات قضایی شهرستان در جهت حل و فصل فوری پرونده این زندانی، بسته‌های غذایی و کمک‌های نقدی نیز به این خانواده اعطا نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha