خانواده داغدیده شهر لنده «به عشق امام حسین(ع)» از قصاص گذشتند

در پویش «به عشق حسین می بخشم» و با وساطت مسئولان و ریش سفیدان لنده ای، مداخله رئیس و مددکاران زندان دهدشت وگذشت پدر و مادر داغ‌دیده، قاتل مورد عفو و بخشش قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، با حضور مقامات قضایی و مسؤلین اجرایی، روحانیون و جمعی از معتمدین و حضور اقشار وطوایف مختلف درمسجد حضرت رسول اکرم(ص ) شهر لنده، قاتل مرحوم سیدعلی تقوی در پویش «به عشق حسین می بخشم» و به حرمت سیدالشهدا(ع) توسط اولیای دم مورد عفو و بخشش قرار گرفت.

مراد کار اندیش سرپرست زندان دهدشت با اعلام این خبر افزود: از آنجائیکه عفو وبخشش یکی از مهمترین مؤلفه های اعتقادی دین مبین اسلام است مددکاران زندان با رایزانی با خانواده مقتول و مساعدت و همراهی دیگر بزرگان و طوایف موفق به اخذ رضایت از خانواده داغدیده مقتول شدند.

وی که در جلسه اخذ رضایت در شهرستان لنده حضور داشت در این مراسم گفت: در زندان میزبان کسانی هستیم که حقیقتا از همه کرده خویش نادم و پشیمان هستند.

مراد کاراندیش گفت: ترویج فرهنگ عفو و بخشش یک فرهنگ نیک در جامعه است که امیدواریم این مهم در همه مباحث به خصوص برای زندانیان چشم انتظار بیشتر صورت گیرد.

شایان ذکر آنکه قاتل که هفت ماه است در زندان دهدشت بسر می برد با رایزنی ریش سفیدان محلی، مقامات قضایی، مسؤلین نهادها و دستگاههای ذیربط و اهتمام جدی مددکاران زندان و همراهی و بخشش خانواده مقتول از قصاص رهایی یافت و پس از مراحل قانونی از زندان آزاد خواهد شد.

انتهای خبر/

خانواده داغدیده شهر لنده به «عشق امام حسین(ع)» از قصاص گذشتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha