«من خودم یک سبکم» کتابی که در زندان نوشته شد

«من خودم یک سبکم» ، روایتی است داستان گونه از زندگی شخصی و عبرت‌های یک زندانی در همدان، که به قلم خود و در دوران حبس نوشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، یکی از زندانیان زندان مرکزی همدان با حضور در برنامه های فرهنگی و مشارکت در فعالیت های کتابخانه این زندان، ایده نوشتن یک کتاب را مطرح می کند. ایده ای که با حمایت اداره فرهنگی زندان های استان همدان منجر به کتابت کتابی با عنوان "من خودم یک سبکم" می شود.
این زندانی که اکنون یک نویسنده است به برکت حضور در برنامه های فرهنگی و تربیتی زندان و خدمت گذاری در کتابخانه زندان به عنوان کتابدار موفق به کتابت داستان زندگی خویش و عبرت هایش با عنوان " من خودم یک سبکم " شده است. این کتاب رمان گونه که در قالب اجتماعی و با همکاری واحد فرهنگی اداره کل زندان های همدان به چاپ رسیده در دوران حبس نوشته شده است.
نویسنده کتاب معتقد است نوشتن می تواند امید را در انسان زنده نگه دارد و راه های عبور از مشکلات را به او نشان می دهد.
وی می گوید: باید نوشت تا زنده ماند و این کتاب را که حاصل روزهای سخت و ناامیدی زندان است برای آرام کردن وضعیت روحی و نجواهای ذهنی خودم نوشتم.
نویسنده کتاب می گوید: صادقانه می گویم تا قبل از زندان اهل کتاب و مطالعه نبودم و با حضور در برنامه های فرهنگی و تربیتی، فعالیت در کتابخانه، عشق و علاقه به کتاب و کتابخوانی در من زنده شد و اصلا نمی دانم حبسم چگونه گذشت و من چگونه نویسنده شدم.
کتاب مذکور در 307 صفحه و دو فصل تدوین شده است که اعتبار چاپ اول آن برای 2000 نسخه تامین شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha