نشست هم‌اندیشی مراقبین و مربیان زندان‌های اردبیل برگزار شد

این نشست با حضور مدیرکل زندان‌های استان و با هدف شفاف‌سازی برنامه‌ها و پاسخ‌گویی به درخواست‌ها و مطالبات مراقبین و مربیان انجام گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، در تداوم سلسله نشست‌های مدیرکل با گروه‌های مختلف شغلی، صبح امروز نشست هم‌اندیشی مراقبین، با هدف استفاده از خرد جمعی در نیل به چشم‌اندازهای تعیین شده سازمانی و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادهای مراقبین و بررسی مشکلات و مطالبات آنان برگزار شد.

در این نشست، امجدی مدیرکل زندان‌های استان، با اشاره به سختی کار و جایگاه ویژه مراقبین در مجموعه مراکز تامینی گفت: مراقبین نقش محوری در برقراری امنیت زندان داشته و می‌توانند در پیشبرد برنامه‌های اصلاحی و تربیتی که شعار اصلی سازمان است، نقش موثر و مفیدی داشته باشند.

وی با اشاره به ماده ۱۲آیین‌نامه اجرایی سازمان زندان‌ها، وظایف مراقبین و مسوولین مراقب را یادآوری و بر بازرسی دقیق و برنامه‌ریزی شده، انعکاس بموقع رویدادها، پیش‌گیری از هر گونه تخلف در درون اندرزگاه‌ها و نظارت مستمر بر خدمات اختصاص یافته به زندانیان تاکید کرد.

نشست هم‌اندیشی مراقبین و مربیان زندان‌های اردبیل برگزار شد

امجدی در ادامه اذعان داشت: زندانبانی از مشاغل سخت کشور بوده و مراقبین از این حیث در صف اول قرار گرفته‌اند، بنابراین لازم است توجه جدی در خصوص مناسب‌سازی محل کار، استاندارد بودن آسایشگاه و وضعیت تغذیه‌ای در هنگام شیفت، مد نظر مسوولین علی‌الخصوص روسای زندان‌ها باشد.

مدیرکل زندان‌های استان، پیگیری وضعیت رفاهی پرسنل و بررسی ارتقای شغلی این گروه که دغدغه بسیاری از مراقبین در این نشست بود را جزو برنامه‌های اولویت‌دار در دستورکار ویژه قرار داد.

در این نشست صمیمی که به مدت ۴ساعت به طول انجامید، مراقبین و مربیان مراکز تامینی اردبیل درخواست‌های خود را با مدیر کل در میان نهادند و پیشنهادها و نظرات تک تک افراد حاضر در جلسه بررسی شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha