دیدار بی‌واسطه مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد و دادستان گچساران با زندانیان

مدیرکل زندان های استان به همراه دادستان شهرستان گچساران و تعدادی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب با زندانیان زندان دیدار و نسبت به بررسی مشکلات قضایی آنان دستورات لازم صادر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، در ادامه بازدید های مستمر و ادامه دار مدیر کل زندان ها و مسؤلین ستادی و همچنین حضور مقامات قضایی در زندان ها، منصور بیژنی مدیر کل زندان ها به همراه حجت الاسلام ادیبان و برخی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در فضایی صمیمی و بی واسطه با زندانیان دیدار و ضمن بررسی مشکلات قضایی آنان دستورات لازم را جهت مرتفع نمودن درخواستهای معنونه صادر نمودند.

بیژنی میدر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: حضور در بین زندانیان و نشست پای درد دل آنان و بررسی مطالباتشان ضمن امید ورای در بین آنان باعت ارتقاء نظم وامنیت در مراکز ندامتگاهی می شود.

وی با تاکید بر اینکه این بازدیدها به صورت مستمر و ادامه دار و مؤثر انجام می شود، افزود: بازدید از زندان‌ها به عنوان یک وظیفه ذاتی و نشست در بین زندانیان به عنوان یک دستور کار قرار دارد کما اینکه بازدیدهای مستمر قضات و مراجع قضایی نیز در بهبود روند بررسی مشکلات قضایی زندانیان نقش مهمی ایفا می نماید.

شایان ذکر آنکه در این دیدار زندانیان در فضایی آرام مطالبات و درخواستهای خود را مطرح و دادستان شهرستان و مدیر کل زندان ها نسبت به بررسی و رفع موارد مطروحه دستورات لازم را صادر کردند.

انتهای خبر/

دیدار بی واسطه مدیر کل زندان ها و دادستان شهرستان گچساران با زندانیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha