میز خدمت مقامات قضایی شهرستان‌های چرام، لنده و چاروسا در زندان دهدشت

با حضور مسؤلین قضایی شهرستان های چرام، لنده و بخش چاروسا در زندان دهدشت مشکلات قضایی زندانیان حوزه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت الاسلام آذریتون دادستان چرام، سید یحیی حسنی رئیس دادگاههای عمومی و انقلاب چاروسا و حجت اللاسلام انصاری رئیس دادگستری شهرستان لنده در ادامه بازدید های مستمر خود از زندان با حضور در زندان دهدشت با زندانیان حوزه های قضایی خود دیدار و مشکلات قضایی آنان را مورد بررسی قرار دادند.

مراد کار اندیش سرپرست زندان دهدشت با عنوان این مطلب گفت: با تعامل خوب و ارزنده با مراجع قضایی شهرستانهای مختلف روند رو به رشدی در حیث مرتفع نمودن مشکلات قضایی زندانیان بوجود آمده است.

وی با بیان اینکه حضور مقامات قضایی و قضات دلسوز در زندان ما را در ادامه خدمت دلگرم می کند افزود: اتفاقاً حضور قضات در بین زندانیان ضمن ایجاد امیدواری در بین آنان نظم وآرامش و امنیت بیشتر را نیز به ارمغان خواهد آورد.

گفتنی است مقامات قضایی یاد شده در فضایی آرام و به طور جداگانه زندانیان حوزه قضایی خود را به حضور پذیرفته و مطالبات و درخواستهای قضایی آنان را استماع و دستورات لازم را صادر نمودند.

انتهای خبر/

حضور مقامات قضایی چرام، لنده و چاروسا در زندان دهدشت

حضور مقامات قضایی چرام، لنده و چاروسا در زندان دهدشت

حضور مقامات قضایی چرام، لنده و چاروسا در زندان دهدشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha