تفاهم‌نامه اداره‌کل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

مدیرکل زندان‎های کهگیلویه وبویراحمد به منظوراستفاده حداکثری در جذب تسهیلات قرض الحسنه برای کارکنان، بامدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، مهرداد آرمین مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان به منظور گسترش زمینه همکاری‌های دوجانبه و همچنین معرفی خدمات و ارائه تسهیلات ویژه به کارکنان زندان های استان براساس شرایط سهل و آسان با منصور بیژنی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار منصور بیژنی مدیر کل زندان ها با بیان بخشهایی از رسالت و اهداف سازمان زندان ها و همچنین کار و شغل سخت کار کنان زندان ها خواستار همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و اعطاء تسهیلات خاص به همکاران و بهره مندی همه همکاران به خدمات بانکی ویژه شد.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر استان نیز در این جلسه با تقدیر از حسن توجه مدیریت زندان های استان بیان داشت : این بانک آمادگی دارد پس از انعقاد تفاهم نامه و افتتاح حساب همه کار کنان زندان ها همکاری خوب و شایسته ای در زمینه های مختلف خدمات بانکی داشته باشد.

انتهای خبر/

تفاهم نامه اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد با بانک قرض الحسنه مهرایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha