معرفی تعاونی اعتبار اداره‌کل زندان‌های فارس بعنوان یکی از تعاونی‌های برتر استان

همزمان با برگزاری هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان فارس که در شیراز برگزار شد، تعاونی اعتبار اداره کل زندان های استان فارس نیز بعنوان یکی از تعاونی های برتر استان معرفی و مورد تقدیر قرار گر فت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیر کل زندانهای استان با اعلام این خبر گفت: این توفیق ارمغانی است برای خانواده بزرگ،پر تلاش و متعهد خادمان اصلاح و تربیت فارس که با تلاش و کوشش کتعهدانه مدیرعامل و اعضای تعاونی اعتبار استان حاصل شده است.

اسحاق ابراهیمی با اذعان بر اینکه شغل زندانبانی ، نگهداری مجرمان و اهتمام در اصلاح و تربیت آنان ؛ خدمتی بسیار سخت، تعطیل ناپذیر، شبانه روزی و پر استرس است گفت: کارکنان زندان علی رغم خدمات گسترده خود از خدمات رفاهی مناسب و کافی برخوردار نیستند و در شرایط خدمتی سخت، لازم است به امور رفاهی و توانمند سازی آنان توجه مستمر شود، یکی از این راه کارها، ساماندهی و سازماندهی تعاونی های پرسنلی است و ما نیز با حمایت از فعالیت قانونمند و شفاف این مؤسسات پرسنل نهاد، تلاش کرده ایم که زمینه توسعه خدمات به همکارانمان بیش از پیش فراهم شود.

وی افزود: در حوزه تعاونی اعتبار ، محورهای شفاف سازی عملکرد، فعالیت مؤثر اعضا در بخشهای مختلف، پرداخت صحیح، سریع و منظم وام به همکاران، پرداخت وام های فوری مانند درمانی و ... به پرسنل عزیز ، تامین دفتر کاری تعاونی در مکان مناسب و در دسترس همکاران شریف و ... از جمله شاخصهای مهم عملکردی است که این تعاونی را بعنوان برتر نائل نموده است ، ضمن تاکید بر اینکه این خدمات متناسب با نیازهای همکاران کافی نیست اما حسن خدمات این تعاونی رضایتمندی پرسنل عزیز را فراهم آورده است ،در همین راستا لازم به ذکر است که در سال گذشته 338 نفر و در مدت گذشته زا سال جاری نیز 117 نفر از همکاران از خدمات این تعاونی در خصوص دریافت وام برخوردار شده اند.دیگر خدمات این تعاونی هم مربوط به انعقاد قرارداد با شرکتها و مؤسسات مختلف خدماتی و تجاری ساتان برای دریافت کالاهای خانگی و ... بصورت اقساط با شرایط قابل قبول بوده است.

مدیرکل زندان های فارس در خاتمه با تقدیر از آقای حبیب ابراهیمی مدیرعامل تعاونی اعتبار اداره کل زندانها، خانم توکلی مسئول اجرائی این تعاونی ، اعضای هیأت مدیره و بازرسین این تعاونی ،به تعیین موضوع رسیدگی به امور کارکنان و ارتقای انگیزه خدمتی ایشان بعنوان یک اولویت مهم از سوی رییس سازمان زندانها اشاره کرد و گفت: این مدیریت گرچه برابر قانون مسئولیت اجرائی در راستای تعاونی ها ندارد اما همواره ظرفیت و فرصتهای قانونی لازم برای توسعه خدمات و فعالیتهای تعاونی های فعال این اداره کل را فراهم ساخته و همواره به مسئولین تعاونی ها توصیه نموده که نهایت تلاش را برای توسعه خدمات پایدار و مطلوب و مناسب به همکاران عزیز معمول نمایند.

انتهای خبر/

معرفی تعاونی اعتبار اداره کل زندان های فارس بعنوان یکی از تعاونی های برتر استان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha