بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان‌وبلوچستان از زندان ایرانشهر

لیلا سایگانی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به همراه محمدمرادی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان از زندان ایرانشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان وبلوچستان، سایگانی در این بازدید از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در بخش های مختلف زندان بازدید و با حضور در اندرزگاههای نسوان و مردان طی دیداری چهره به چهره با مددجویان از نزدیک با آنها دیدار و به گفتگو پرداخت .

در حاشیه این بازدید مرادی با تشریح فعالیت ها و برنامه های اجرائی در زندان،به اقدامات این اداره در مرکز نگهداری معتادین متجاهر اشاره نمود و تصریح کرد:جهت ساماندهی و ثمربخشی مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد نیازمبرم به مشارکت نهادهای آموزشی مانند فنی و حرفه ای و میراث فرهنگی و صنایع دستی و... در خصوص ایجاد شغل پایدار است.

وی درادامه نیز از مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری درخصوص هزینه های مالی جهت جبران هزینه های نگهداری معتادین متجاهر در مرکز ماده ۱۶ خواستار مساعدت شد.

سایگانی در پایان بازدید بر بیان نتایج بازدید به استاندار اشاه کرد و از زحمات دست اندرکاران حوزه زندانبانی جهت اقدامات وفعالیت های انجام شده در زندان تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است در بدو ورود هیات بازدید کننده با استقبال و اجرای گروه سرود مددجویان زندان ایرانشهر مواجه شدند و در این بازدید محمدرضاآبشناس مدیر بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان استان،محمدتقی عباسپور رئیس بهداشت و درمان اداره کل،صالح بردی ذوقی سرپرست زندان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری را همراهی نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha