زمینه اشتغال برای خانواده زندانیان قزوینی فراهم شده است

مدیرکل زندانهای استان قزوین با اعلام اینکه زمینه اشتغال برای خانواده زندانیان قزوینی فراهم شده اظهار داشت: ایجاد اشتغال‌ برای خانواده زندانیان، راهکاری مهم برای حمایت از آن‌ها و پیشگیری از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی درحاشیه دیدار با خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان گفت: کمک به رفع مشکلات خانواده‌های زندانیان یکی از مهمترین اولویت ها و دغدغه های سازمان زندانهاست. زمانی که سرپرست خانواده زندانی می‌شود؛ خانواده او با انبوهی از مشکلات مواجه است. از اینرو ایجاد اشتغال برای توانمند سازی و تحکیم خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ضرورت دارد.

وی بیان داشت: انجمن حمایت زندانیان قزوین اقدامات حمایتی ارزشمندی برای همسر و فرزندان زندانیان داشته است؛ تا این قشر آسیب‌پذیر در معرض چالش وآسیب‌ قرار نگیرند. ولی منابع مالی این مرکز مردم نهاد، به ‌تنهایی پاسخ‌گوی نیازهای خانواده زندانیان نخواهد بود. لیکن ایجاد اشتغال می‌تواند یکی از مهم‌ترین راهکارهای حمایتی برای آنها باشد.

مدیرکل زندانهای استان قزوین اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط برخی شرکت ها و کارخانجات، زمینه اشتغالزایی برای همسر و فرزندان زندانی فراهم گردیده، تا با کسب درآمد وضعیت زندگیشان بهبود یابد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha