دیدار مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی سازمان زندان‌ها و سرپرست سازمان برنامه‌وبودجه استان کرمان

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان زندان‌ها و مدیرکل زندان‌های استان کرمان، به منظور بررسی و حل مسائل و مشکلات بودجه‌ای زندان‌های استان، با سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان کرمان، دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، افزایش حقوق پرسنل وظیفه، تأمین اعتبار خرید آمبولانس، وضعیت تأسیسات زندان‌ها و وضعیت معیشتی و رفاهی زندانبانان از جمله مسائلی بود که دکتر فرزانه دهنادی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان زندان‌ها به آنها پرداخت.

دکتر دهنادی در خصوص مسائل ذکر شده، گفت: مسئولین سازمان زندان‌ها درصدد رفع این موارد هستند که حل سریع‌تر این مسائل، حمایت مسئولین استانی را می‌طلبد.

اهمیت به سختی کار زندانبانان

دکتر رضا ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت زندان‌های استان، به موضوع تکمیل اردوگاه کبوترخان پرداخت. وی، در خصوص وضعیت سختی کار زندانبانان، گفت: زندانبانان به واسطه شغلشان با زندانیان سر و کار دارند و به نوعی با زندانیان زندگی می کنند؛ در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار دارند که این موضوع به نوبه خود بر روح و روان زندانبانان تاثیر زیادی دارد. وی خواستار افزایش اعتبار حقوق و رفاهیات زندانبانان شد.

حمایت مسئولین استان کرمان از تصمیمات سازمان زندان‌ها

دکتر وحیدی سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان کرمان نیز در این جلسه، در خصوص اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی کبوترخان گفت: انتظار طولانی و عدم تکمیل این اردوگاه، از مسائل مهم زندان‌های استان کرمان محسوب می‌شود که واگذاری یا مشارکت با بخش خصوصی می‌تواند در تکمیل و بهره‌برداری از اردوگاه، نقش اساسی داشته باشد. وی افزود: هر تصمیمی که سازمان زندان‌ها درباره اردوگاه اتخاذ کند، مسئولین استانی از آن حمایت می‌کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha