تقدیر از پزشکان شاغل در زندان‌های استان همدان

سرپرست زندان های استان همدان از پزشکان شاغل در زندان های استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، حمزه بروجنی سرپرست زندان های استان به مناسبت سی و یکم شهریور ماه که پاس گرامیداشت حکیم ابوعلی سینا روز پزشک نامگذاری شده ضمن دیدار با پزشکان شاغل در زندان های استان این روز فرخنده را به آنها تبریک گفت.

حمزه بروجنی در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد واحد بهداشت و درمان به خصوص پزشکان شاغل در زندان های تابعه گفت: مجموعه زندان یک جامعه هست و پزشکان این مجموعه حافظان سلامت آن هستند.
سرپرست زندان های همدان تاکید کرد: معتقد هستم که بهداشت و درمان یکی از عوامل اساسی تامین امنیت در زندان هاست. در راستای تحقق اهداف زندانبانی اسلامی و توجه به اولویت های سازمانی نیازمند بهره مندی از متخصصان پزشکی هستیم و این امر می تواند منجر به کاهش اعزام های بیمارستانی گردد.
تحولگرایی در مجموعه زندان ها نیاز هست و این تحولگرایی اگر مثبت و ماندگار باشد عامل پیشرفت است پس باید ساختار این نظام را فهمید و با همراهی تیم های مناسب در هر بخش به این پویایی رسید. ما انتظار داریم پزشکان ما در زندان ها در کنار برخورد با بیمار و بیماریابی، زندانبان هم باشند.

در پایان این دیدار سه نفر از پزشکان شاغل در زندان های استان به نمایندگی سایر همکاران خود هدایایی به رسم یادبود دریافت کردند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha