۴ تن از خانواده زندانیان گرمی به زیارت حرم رضوی مشرف شدند

به همت مسوولین زندان گرمی و با مساعدت خیرین نیک‌اندیش این شهرستان۴ تن از خانواده زندانیانی که تاکنون توفیق تشرف به حرم مطهر رضوی را نداشته‌اند در قالب کاروانی راهی این سفر معنوی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، به منظور حمایت معنوی از خانواده مددجویان، با همکاری مسوولین زندان شهرستان گرمی و جلب مشارکت خیرین، ۴ تن از خانواده زندانیان برای زیارت آستان مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، با اعلام این خبر افزود: خانواده مددجویان به ویژه افرادی که سرپرست آنان در زندان بسر می‌برند در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی قرار داشته و نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی هستند.

وی از خیرینی که زمینه این سفر معنوی را فراهم ساختند قدردانی کرد و افزود: این اقدام خداپسندانه که در جهت پرورش شخصیت معنوی خانواده زندانیان علی الخصوص فرزندان آنان، صورت می‌گیرد، یکی از عوامل تاثیرگذار در کاهش آسیب‌های رفتاری در بین این خانواده‌هاست.

گفتنی است از ابتدای سال جاری ۱۲خانواده زندانی در قالب کاروان زیارتی بطور رایگان به این سفر معنوی اعزام شده‌اند.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha