بازنشستگان زندان‌های استان فارس تکریم شدند

میهمانان اداره کل زندان های فارس،گر چه میهمان بودند،اما خود استاد و صاحبخانه هم بشمار می آمدند. این عزیزان آلبوم زیبایی را تشکیل میدادند که باید آن را آلبوم بزرگان زندانهای استان نامید، آلبوم پیشکسوت‌های بازنشسته زندان‌های فارس.

از حاج مجید تراب پور که سال‌ها در کسوت مدیر کلی زندان‌های استان‌های فارس، بوشهر کهگیلویه و بویراحمد به نظام و اهداف عالیه زندانبانی اسلامی و سنگر اصلاح و تربیت خدمت کرده بود، تا سردار حاتمی، حاج میرزایی، حاج محمد زاده که خود پس از سالها خدمت،در مسیر ارتقاء شغلی بر مسئولیت معاونت مدیرکل در سالهای مختلف تکیه زده و انجام وظیفه نموده بودند. تا چند عزیز مثل مظفری و برزگر و حاتمی و... هم که سال‌ها در جایگاه رئیس زندان به تامین امنیت جامعه و اصلاح مجرمان خدمت کردند. در جمعی که امروز برخی‌ها موهایشان از گذر زمان کاملاً سفید شده بود و برخی با عصا و بسیاری هم الحمدالله قرص و محکم پا به سالن شهید دستغیب اداره کل زندان‌های فارس گذاشته بودند، معاونین زندان، روسای ادارات ستادی اداره کل، روسای دوائر اجرایی زندان ، مراقبین... روسای اندرزگاه‌ها.. مسئولین فرهنگی... کارشناسان مالی... وَ وَ وَ..، از همه مشاغل سازمانی امروز در مراسمی که برای ادای احترام به آنان و تکریم مقام و منزلتشان در فضایی کاملاً صمیمی پدید آمده بود حضور یافتند

همه این عزیزان جدا از مسئولیت‌ها، مناسب، رتبه‌ها،جایگاه ها و مشاغلی که در افزون بر ۳۰ سال خدمت و عمر کاری خود داشتند، با یک عنوان پرافتخار معرفی می‌شدند؛ پیشکسوتان بازنشسته...

امروز جمعی از بازنشستگان پیشکسوت و عزیز زندان‌های فارس بنابر برنامه‌ریزی و به دعوت اسحاق ابراهیمی مدیر کل زندان‌های استان پا به خانه خود، سنگر اصلاح و تربیت گذاشتند تا خادمان امروز اصلاح و تربیت استان فارس به بزرگترهای سازمانی که هم حق استادی بر مجموعه دارند و هم شالوده و اساس زندانبانی اسلامی و اصلاح مجرمان را بنا گذاشته بودند، خالصانه و پرمهر ادای احترام نمایند.

شوق حضور و رضایت حاکی از احترام همکاران را می‌شد به وضوح در چشمان مهربان و چین و چروک‌هایی که در اثر گذشت ایام بر چهره‌های آقایان و بانوان پیشکسوت بازنشسته افتاده و به واسطه مراسم امروز با خنده و خرسندی از هم باز شده بود، مشاهده کرد.

تمام آنانی که امروز پا به سالن شهید دستغیب اداره کل زندان‌های فارس گذاشتند، در دوران خدمت و عمر کاری خود منشا خدمات و کارهای مختلفی برای پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی نظام زندانبانی اسلامی در سرزمین فارس بودند، و در چهره هایشان و مرور نام‌ و شهرتشان می‌شد خاطراتی را که در زمان حضورشان به ذهن داشتیم مرور کنیم یا آنچه در موردشان شنیده بودیم را تصویرسازی نماییم.

امروز اسحاق ابراهیمی هم با دست‌های گشوده و لبخند عمیق که به سبب دیدن پیشکسوتان زندان‌های فارس دست داده بود، با همراهی جمعی از مسئولین و کارکنان ستاد اداره کل به استقبال همکاران دیروز و بازنشستگان امروز رفت، استقبالی که حکایت از قدرشناسی و ادای قلبی احترام به عزیزانی داشت که شاید دوران خدمت برخیشان را هم درک نکرده بودند اما در مقام استادی و پیشکسوتی شایسته تقدیم بهترین احترام‌ها بودند، که بدرستی هم انجام شد.

دفتر روابط عمومی اداره کل زندانهای فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha