نشست مدیرکل زندان‌های زنجان با کارکنان مراکز اصلاحی‌وتربیتی استان

جلسه پرسش و پاسخ مدیر کل با کارکنان زندان‌های مرکز استان در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در راستای اجرای اولویت‌های سازمان زندان‌ها در ارج نهادن به نیروی انسانی و با هدف ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مسئولین ، مدیرکل زندان‌های زنجان در جمع کارکنان زندان‌های مرکزی، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی، کانون و اداره کل حاضر و از نزدیک پاسخگوی سوالات همکاران شد.

در این نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید لاجوردی گفت:شهید لاجوردی به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به معنای کامل مردی پولادین بود که اخلاص و تلاش در راه رضایت خدا در ایشان متبلور بود.

بنیادی در جمع کارکنان زندان‌های مرکز استان اظهار کرد: در حوزه فعالیت‌های مذهبی در ایام محرم امسال با برنامه‌ریزی دقیق ،اقدامات عمیق فرهنگی در داخل زندان‌های استان به انجام رسید که امیدواریم این برنامه‌ها در قالب دوشنبه‌های حسینی تا پایان ماه صفر استمرار یابد .

مدیر کل زندان‌های زنجان با اشاره به اقدامات مطلوب صورت گرفته در استان خاطرنشان کرد: موضوع انتقال زندان‌های مرکز زنجان با سرعت بسیار مطلوبی در حال پیگیری بوده که طرح مطالعاتی این طرح بزرگ نیز تصویب شده است.

تقویت برنامه‌های تعاونی مسکن، توجه به شرایط خاص سنی سربازان وظیفه ، مداخلات به موقع و موثر مددکاران در داخل زندان‌ها ، استمرار دوره‌های فنی حرفه‌ای سرباز وظیفه و آمادگی کامل نیروهای زندان‌های استان برای جلوگیری از هرگونه حادثه غیر مترقبه از موارد مورد تاکید مدیر زندان‌های زنجان در این نشست بود.

لازم به توضیح است در این نشست صمیمی پرسنل زندان‌های زنجان به صورت حضوری و کتبی سوالات مشکلات خود را مطرح و مدیر کل زندان‌های زنجان نیز در حوزه مسئولیتی خود پاسخگوی سوالات همکاران شدند.

نشست مدیرکل با کارکنان زندان‌های زنجان

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha