دیداری برای یادآوری حمایت از فرزندان بازمانده از تحصیل زندانیان اشنویه
سیامک شیخی رئیس بازداشتگاه اشنویه ، رئوف برهانی مدیرآموزش وپرورش شهرستان

سیامک شیخی رئیس بازداشتگاه اشنویه با رئوف برهانی مدیرآموزش وپرورش شهرستان در جهت شناسایی و حمایت از فرزندان زندانیان نیازمند بازمانده از تحصیل دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی، سیامک شیخی رئیس بازداشتگاه اشنویه با رئوف برهانی مدیرآموزش وپرورش شهرستان در خصوص حمایت از خانواده زندانیان نیازمند و فرزندان بازمانده از تحصیل مددجویان دیدار وگفتگو کرد.

دراین دیدار درخصوص رفع مشکلات آموزشی فرزندان زندانیان زندانیان اعم از فراهم کردن زمینه های تحصیلی از قبیل ثبت‌نام، تهیه لباس وکتب درسی بصورت رایگان و اقلام آموزشی و ... برای خانواده زندانیان بی بضاعت بحث و تبادل نظر شد

رئیس بازداشتگاه در ادامه به رئیس آموزش وپرورش شهرستان اشنویه گفت : این دیدار برای یادآوری دو طرف جهت حمایت از خانواده زندانیان نیازمند و فقراهم نمودن زمینه های تحصیل رایگان و کمک به بازگرداندن فرزندان مددجویان زندانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان بازمانده از تحصیل حتی در روستاهای دور افتاده می باشد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن ابرازواعلام آمادگی جهت مقدمات وفراهم کردن زمینه تحصیلی خانواده زندانیان گفت. تحصیل بیشترین تأثیر را بعد از خانواده بر روح وروان افراد می گذارد وتحصیل حق همه ی افراد جامعه است وما خود را موظف می دانیم وجای بسی خوشحالی است که به زندانیان وخانواده آنان کمک وحمایت کنیم .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha