دیدار مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی با سرپرست جدید سازمان مدیریت‌وبرنامه‌ریزی استان

حسینی مدیرکل زندان های خراسان رضوی به منظور هم افزایی و توسعه همکاری ها، با سید جمال الدین حسینی سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های خراسان رضوی، حسینی مدیرکل زندان های استان به منظور توسعه همکاری و تعاملات دو جانبه ،با سید جمال الدین حسینی سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی دیدار کرد و ضمن آرزوی توفیق در مسئولیت جدید گفت: بهره گیری از تخصص، جامع نگری و رهبری سیستمی در بهبود فرآیند های مدیریتی قطعا موثر خوهد بود.

حسینی در این دیدار با تشریح وضعیت عمرانی زندان های استان به تسریع در تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل و بهره برداری از پروژه زندان های نیمه تمام و در حال ساخت استان نظیر درگز،تایباد و بازداشتگاه خواف به منظور رعایت قانون انتقال زندانها به خارج از بافت شهری تا پایان سال جاری تاکید کرد.

مدیرکل زندان های استان در ادامه این گفتگو، ترمیم و تقویت اعتبارات هزینه ای استان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی را جهت پرداخت هزینه های غیر قابل اجتناب زندان ها از جمله قرارداد های بخش خصوصی مورد تاکید قرار داد و انعقاد تفاهم نامه واگذاری ساخت و تکمیل پروژه جدید زندان کاشمر به پیمانکار را خواستار شد.

حسینی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز ضمن قدردانی از گزارش کارشناسی و جامع ارائه شده در خصوص وضعیت زندان‌های استان و تبیین نیازمندیهای اولویت دار اعتباری توسط مدیرکل زندانها ، خاطرنشان کرد قطعا دغدغه‌های مطرح شده مدنظر قرار خواهد گرفت و در حد مقدورات نسبت به رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی مجموعه زندانهای استان تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha