سازش بر دهمین پرونده قتل آذربایجان غربی در پویش «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم»
به عشق امام حسین (ع) می بخشم

مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی از سازش دهمین پرونده قتل استان در راستای پویش «به عشق امام حسین(ع) می بخشم» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، مدیرکل زندان های استان با اعلام خبر گذشت اولیاء دم سردشتی و رهایی زندانی محکوم به قصاص گفت: در سال ۱۴۰۰ فردی با هویت م -ع مرتکب قتل فردی به هویت ر - ش شده بود که حکم قطعی قصاص محکوم علیه صادر و در آستانه اجرا بود.

مراد فتحی ادامه داد: به منظور اصلاح ذات البین و تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم، پرونده به هیأت های صلحی سردشت ارجاع و با تلاش این هیات ها، شوراهای حل اختلاف، متنفذین و مراجعات و رایزنی مسئولین بازداشتگاه و مراجع قضایی دادگستری سردشت موضوع منجر به نتیجه شده و اولیاء دم از حق خود گذشتند و بدین طریق محکوم از قصاص رهایی یافت و فرصت دوباره زندگی پیدا کرد.

فتحی با ابراز خرسندی از این سازش گفت: امسال این دهمین سازشی قصاص نفس استان می باشد که اینبار در شهرستان سردشت رقم خورد که نشان از روح بزرگ و بخشنده اولیاء دم دارد.

مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: پویش «به عشق امام حسین(ع) می بخشم» به مانند سال گذشته که برکات بسیاری داشت امسال هم در استان راه افتاده است و انتظار می‌رود مردم فهیم و باگذشت استان با پیوستن به این پویش فرهنگ صلح و سازش را در جامعه نهادینه کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha