دیدار مدیرکل زندان‌ها با معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد

بیژنی مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد به منظور تامین اعتبارات عمرانی برای تکمیل پروژه های در دست ساخت مراکز ندامتگاهی استان با روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندان ها در این دیدار با بیان گزارشی از فعالیتها و اقدمات و همچنین مشکلات اعتباری و کمبود فضای لازم برای زندانیان عنوان داشت: افراد در بند به عنوان امانت پیش ما نگهداری می شوند که می بایست جهت باز پروری و باز اجتماعی شدن و همچنین ارائه خدمات اصلاحی به آنان و بازگشتی سالم و مطلوب به جامعه امکانات و فضای مناسب داشته باشند.

دیدار مدیر کل زندان ها با معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد

وی گفت: هر چند سازمان زندان ها علیرغم مشکلات بودجه ای و اعتباری در حد توان در راستای رسالت خود فعالیتها و اقدمات بسیار ارزنده و مطلوبی برای زندانیان و خانواده های انان انجام میدهد ولی مشکلاتی از جمله کمبود فضاهای خوابگاهی، کار گاهی و اشتغال آنان ما را در مسیر امر زندانبانی به چالش خواهد کشاند.

مدیر کل زندان ها اظهار داشت: پروژه ساخت اندرزگاه 500 نفر ه زندان مرکزی، اندرزگاه 200 نفره و سوله اشتغال زندان گچساران نیاز به اعتبار لازم برای تکمیل و بهره برداری دارد که همکاری و مساعدت استانداری را در این راستا به اهداف پیش بینی شده نزدیکتر خواهد کرد.

دکتر روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ی کهگیلویه وبویراحمد عنوان داشت: در بازدید های قبلی از زندان با سختی کار زندان و مشکلات زندان ها آشنا شدم ولی امروز با توضیحات و بیان گزارش معضلات زندان ها نیاز به بررسی و واکاهی بیشتر و اولویت قرار دادن مساعدت به زندان های استان را بیش از پیش در دستور کار قرار داده است.

وی قول مساعدت و همکاری افزونتر در جلسات تخصصی تر برای مرتفع نمودن مشکلات اعتباری و عمرانی زندان را داد.

انتهای خبر/

دیدار مدیر کل زندان ها با معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha