نشست هم‌اندیشی مسئولین حوزه مهارت‌آموزی زندانیان استان البرز در ندامتگاه فردیس

در راستای سیاست‌های اصلاح و تربیت و توسعه حرفه آموزی مددجویان، نشستی با حضور تیمورزاده معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان البرز، تهامی رییس ندامتگاه فردیس، مسئولان و کارشناسان حوزه‌ اشتغال و مهارت‌آموزی ادارات کل زندان‌های استان و میراث فرهنگی با موضوع ارتقاء همکاری در حوزه آموزش و اشتغال مددجویان، در ندامتگاه فردیس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، درحاشیه این نشست معاون صنایع دستی استان از واحدهای تولیدی وکارگاه‌های صنایع دستی کانون اصلاح و تربیت، اندرزگاه نسوان و کارخانجات بازدید کردند و گواهینامه مهارت آموزی تعداد ۲۰۹ نفر از مددجویان در رشته‌ی تولید چرم دست دوز توسط معاون صنایع دستی به مددجویان اعطاء شد.

سید جواد تهامی در پایان این دیدار با قدردانی از حضور گرم مسئولین ادارات در زندان‌ها گفت: تمام تلاش همکاران ما درحوزه اشتغال و حرفه آموزی فراهم کردن بستر و محیط مناسب برای بازپروری و بازگشت مدجو به جامعه و آغوش گرم خانواده است.

وی افزود: مددجویان با کسب گواهینامه مهارت‌آموزی می‌توانند با همکاری مراکز حمایتی پس از آزادی برای خود ایجاد اشتغال کنند و به این نحو با چرخش چرخ‌های اشتغال، چرخه وقوع جرم متوقف خواهد شد.

نشست هم اندیشی مسئولین حوزه مهارت آموزی زندانیان استان در ندامتگاه فردیس

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha