دادستان شهرستان خوانسار از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی اصفهان بازدید کرد

دادستان شهرستان خوانسار با حضور در اردوگاه از  بخش‌های مختلف این ندامتگاه بازدید کرد و با زندانیان به دیدار و گفت‌وگو پرداخت. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، در راستای برنامه‌های سازمان زندانها مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و رسیدگی به وضعیت قضایی مددجویان، قاسمی "دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خوانسار" از اردوگاه بازدید کرد.

قاسمی ضمن حضور در اماکن و فضاهای مختلف اردوگاه در جریان اقدامات و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی قرار گرفت.

وی در ادامه باحضور درون بندها به صورت چهره به چهره با مددجویان به دیدار و گفت‌وگو پرداخت و مشکلات قضایی آنان را بررسی کرد.

دادستان شهرستان خوانسار در پایان بازدید خود با برپایی میز خدمت در سالن ملاقات، مشکلات و درخواست‌های مددجویان حوزه قضایی آن شهرستان را مورد بررسی قرار داد و در این رابطه نیز دستورات مختلفی برای کمک به زندانیان و بهره مندی آن‌ها از ارفاقات قانونی صادر کرد.

دراین بازدید غلامحسن حبیبی مدیر اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی استان ضمن ارایه گزارش از اجرای برنامه ها وفعالیتهای اصلاحی وتربیتی واشتغال وحرفه آموزی در این مرکز از تعامل وهمکاری خوب مقامات قضایی و قضات با این مجموعه به جهت حمایت از خانواده های زندانیان وبازدید های مستمر از ازدوگاه و دیدار چهره به چهره با زندانیان قدردانی کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha