سربازان وظیفه زندان‌های فارس به اردوهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی اعزام می‌شوند

فرمانده یگان حفاظت ه اداره کل زندان‌های فارس از اجرای برنامه اعزام سربازان وظیفه زندان‌های تابعه این استان به اردوهای تفریحی، گردشگری،اماکن تاریخی، طبیعت گردی، عقیدتی و ورزشی در طی ایام سال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس،سرهنگ امیر طهماسبی فرمانده حفاظت این اداره کل با اعلام مطلب فوق گفت: به واسطه تاکیدات مدیر کل زندان‌های فارس در جلسات شورای اداری و در اجرای برنامه‌های ابلاغی یگان حفاظت سازمان زندانها و همچنین با اهتمام و پیگیری مدیران و رؤسای زندان‌های تابعه، شاهد اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی اجتماعی و تسهیلات رفاهی جهت سربازان وظیفه در زندان‌ها هستیم.

وی اعزام سربازان در طی ایام سال به اردوهای تفریحی،ورزشی، گردشگری و... از جمله این برنامه‌ها توصیف کرد و گفت: این برنامه‌ها نقش بسزایی در ارتقا روحیه خدمتی و توسعه مودت و دوستی بین سربازان که جوانان آینده ساز و نیازمند افزایش دانسته‌های اجتماعی ومهارت‌های اساسی زندگی می باشند ؛ داراست.

اعزام سربازان وظیفه زندان اقلید به منطقه تفریحی و گردشگری چشمه محمد رسول الله (ص) شهرستان با حضور محمود گندمکار رئیس زندان و بهمراه برنامه پیاده‌روی و پذیرایی از کارکنان وظیفه بصرف صبحانه.

سربازان وظیفه زندان‌های فارس به اردوهای تفریحی ورزشی فرهنگی و عقیدتی اعزام می‌شوند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha