آیین تکریم و معارفه مدیران زندان‌های مرکزی، سپیدار و کانون اصلاح‌وتربیت اهواز

مراسم تکریم و معارفه مدیران زندان های خوزستان با حضور مدیرکل زندان‌های استان خوزستان و جمعی از مسئولان قضائی و استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان خوزستان ، در این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از زحمات "احمد رضا آزاده ، مجید ظاهری عبده وند و خسرو طرفی " تقدیر به عمل آمد و با حکم مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان، "خسرو طرفی به عنوان سرپرست زندان مرکزی اهواز " احمد رضا آزاده سرپرست زندان سپیدار و مجید ظاهری عبده وند سرپرست کانون اصلاح و تربیت خوزستان منصوب شدند.

غلامرضا روشان ،مدیر کل زندان های خوزستان در این آیین گفت: فلسفه تشکیل این آیین تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله نیروهای ارزشی در مدیریت زندان ها است، اصلاح و هدایت صحیح جمعیت کیفری نیازمند علم و دانایی است،بدون شک با شناخت دقیق جایگاه مسئولیت و اهداف متعالی سازمان می توانیم به شایستگی مثمر ثمر واقع شویم.

مقام ارشد زندان های خوزستان ، با تقدیر و تشکر از تلاش های ارزشمند "آزاده " مدیر سابق زندان مرکزی گفت: ساماندهی ، تعامل با مراجع قضائی، تکریم ارباب رجوع، اقدامات فرهنگی و اشتغال در زندان ها را از عوامل مهمی بر شمرد که بیشتر از قبل مورد توجه قرارگیرد.

وی با اشاره به مسئولیت جدید " طرفی" در زندان مرکزی اجرا و مهارت کارگروهی با تمرکز به اهداف سازمانی و ایجاد یک نیروی انگیزشی قدرتمند برای هرچه بهتر اجرا نمودن برنامه های اصلاحی و تربیتی را مهم عنوان کردو افزود این مسیر می تواند برای انجام وظایف کاری و تعهدات برای انجام هر چه بهتر اجرا نمودن اولویت ها سازمانی باشد.

روشان ضمن قدر دانی از تلاش "ظاهری عبده وند" با اشاره به اهمیت و نقش کانون اصلاح و تربیت در عرصه بازآموزی اجتماعی کودکان و لزوم تعامل بیش از پیش با مراجع قضایی ، شایسته است در چارچوب شرح وظایف مصوب سازمانی و با بسیج کلیه امکانات به ویژه منابع انسانی متعهد و کارآمد و براساس برنامه های اجرائی سازمان، تمام تلاش و اهتمام خود را جهت اصلاح و تربیت مهرجویان و بازگشت عادتمندانه آنان به جامعه بکار گمارید.

در پایان این مراسم روسای سابق زندان های خوزستان با تشکر از حسن اعتماد مدیر کل زندانهای استان اشاره کردند انشا الله بتوانیم با همدلی و همکاری با همه سازمانها و نهادهای فرهنگی و خصوصا نهادهای مرتبط با زندان و کمک همکاران نسبت به خدمات رسانی به قشر آسیب پذیر زندانیان موفق باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha