نشست تعاملی رئیس زندان دهدشت با فرماندهی انتظامی شهرستان

نشست تعاملی و همکاری فی مابین در راستای ارتقاء امنیت بیشتر در زندان و محیط اطراف آن و برنامه های تأمینی، جلسه ای با حضور فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه با رئیس زندان دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، مراد کار اندیش سرپرست زندان دهدشت در این دیدار با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم وامنیت خواستار ارتقاء تعاملات فی مابین و همچنین ارائه آموزش ها و دوره های مختلف تئوری لازم برای تقویت امنیت بیشتر در زندان و محیط اطراف این ندامتگاه و همچنین برگزاری رزمایش های مختلف در زندان شد.

در ادامه سرهنگ سید محمد موسوی فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه با تاکید بر روند همکاری نزدیک نیروی انتظامی با اداره زندان خاطر نشان کرد: از هرگونه همکاری و خدمت رسانی و همچنین ارائه آموزش های لازم در جهت ارتقاء موضوع امنیت اهتمام جدی خواهیم داشت.

وی از برگزاری رزمایش های مختلف با حضور واحد های مختلف انتظامی و کار کنان یگان حفاظت زندان بر اساس برنامه های پیش بینی شده خبر داد.

شایان ذکر آنکه در این جلسه که به منظور تعاملات افزونتر فی مابین تشکیل شد در خصوص برگزاری رزمایش نیز تصمیماتی اتخاذ گردید.

انتهای خبر/

نشست تعاملی رئیس زندان دهدشت با فرماندهی انتظامی شهرستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha