بازدید دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گنبد از وضعیت معیشتی خانواده زندانی نیازمند

صبح امروز دادستان عمومی وانقلاب و مدیرزندان شهرستان گنبد کاووس با هدف رفع مشکلات از وضعیت معیشتی خانواده زندانیان بی بضاعت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، صبح امروز ایزد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گنبد بهمراه مهدی سرگلزائی مدیرزندان گنبدکاووس باهدف بررسی وضعیت معیشتی خانواده زندانیان نیازمند از خانواده احدی از زندانیان بی بضاعت بازدید کردند.

ایزد دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گنبد درطی این بازدید وضعیت معیشتی خانواده زندانی بی بضاعت را بررسی کرد و درخصوص رفع مشکلاتشان با همکاری وکمک خیرین دستورات لازم را صادر کرد.

مدیرزندان گنبدکاووس نیز درخصوص رفع مشکلاتی از قبیل خرابی کولر وپنکه نیز قول همکاری ومساعدت داد .

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گنبد عنوان کرد : خانواده زندانیان به دلیل نبود سرپرست در معرض آسیب های اجتماعی و مشکلاتی قرار دارند که بایستی با برنامه ریزی و اقدام مستمر آنان را حمایت کنیم

وی درادامه خاطرنشان کرد : زمانی که فردی زندانی می‌شود، خانواده او با انبوهی از مشکلات مواجه می‌شود که خود در ایجاد آن نقشی ندارد؛ این موضوع می‌تواند در نبود چتر حمایتی از سوی جامعه، آسیب‌های متعدد اجتماعی، فرهنگی، روان‌شناختی و اقتصادی برای همسر و فرزندان زندانیان را رقم بزند که دامنه آن در بسیاری از مواقع از جرم اصلی گسترده‌تر می‌شود.

وی افزود: چه‌بسا فرد مجرم در زندان از امکانات مناسب برخوردار باشد اما خانواده او به دلیل نبود امکانات و بی‌توجهی، درمعرض انواع آسیب‌ها قرار می‌گیرند.

ایزد دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گنبد در پایان این دیدار به خانواده این زندانی نیازمند که یک فرزند خردسال دارد و از وجود تلوزیون بی بهره است، یک دستگاه تلویزیون LCD وبسته معیشتی اهداء کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha