سرکشی‌های هفتگی مدیرکل زندان‌های زنجان از خانواده زندانیان نیازمند

مدیرکل زندان‌های زنجان در ادامه بازدیدها و سرکشی‌های هفتگی با دو خانواده زندانی در زنجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در راستای بررسی وضعیت اقتصادی، فرهنگی و معیشتی خانواده زندانیان نیازمند، این هفته حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان در منزل دو خانواده زندانی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان حاضر و از نزدیک در جریان مهم‌ترین مسائل و مشکلات همسر و فرزندان آنان قرار گرفت.

در این بازید که مسئول مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و مددکار این مرکز مدیر کل زندان‌های زنجان را همراهی می‌کردند، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن بررسی پرونده قضایی این زندانیان شرایط اعطای امتیازات قانونی به این زندانیان را بررسی نمود.

بنیادی در حاشیه این بازی ضمن ارائه دستورات لازم در خصوص رسیدگی به مسائل ضروری این خانواده ها گفت: توسعه اشتغال مولد در داخل زندان‌ها و ایجاد شرایط کار و فعالیت در بیرون از زندان در حمایت پایدار از خانواده‌های زندانیان بسیار موثر است.

مدیرکل زندان‌های زنجان در این بازدید اظهار کرد: در تلاش هستیم تا در نتیجه بازدیدهای مستمر از خانواده زندانیان نیازمند ضمن رسیدگی به مشکلات فوری و ضروری این خانواده از ارفاقات قانونی و قضایی برای حضور فوری این زندانیان در کنار خانواده‌های خود در قالب مرخصی ،پابند الکترونیکی ،اشتغال به کار و... استفاده نماییم . لازم به توضیح است در جریان این بازدید بسته‌های غذابی شامل کالاهای اساسی به همراه هدایای نقدی از سوی مدیر کل زندان‌های زنجان به این خانواده‌ها اعطاء گردید.

 توسعه اشتغال مولد موثرترین مسیر برای حمایت از خانواده زندانیان است

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha