دیدار مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی با فرماندار سرخس

گفتگوی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی با فرماندار سرخس با محوریت تکمیل پروژه زندان جدید سرخس انجام گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای خراسان رضوی، حسینی مدیرکل زندانهای استان در حاشیه سفر خود به سرخس با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

حسینی در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مدیریت اجرایی شهرستان با زندان ، گفت :اجرای برنامه های اصلاحی و بازپروری زندانیان نظیر ، برنامه های فرهنگی و تربیتی، مشاوره و روان درمانی، اشتغال و حرفه آموزی نیازمند فضا و امکانات مناسب است که در حال حاضر با توجه به اینکه زندان فعلی سرخس دارای ابنیه قدیمی و فرسوده است و فضای فیزیکی مناسب ندارد ، اقدامات تأمینی و تربیتی نیز اثرگذاری مطلوب را نخواهد داشت .

وی با اشاره به قانون لزوم خروج زندانها از بافت شهری گفت: پروژه زندان جدید سرخس خارج از بافت شهری سالها به دلیل عدم تخصیص اعتبار عمرانی لازم متوقف شده که تسریع در فرآیند ساخت و تکمیل این پروژه نیازمند تجمیع همه ظرفیت‌های ممکن و موجود در سطح شهرستان و استان است .

حسینی ابراز امیدواری کرد در صورتیکه بودجه مورد نیاز تخصیص یابد بهره برداری از این پروژه و انتقال زندان سرخس به خارج شهردر کوتاه ترین زمان ، ممکن خواهد بود.

نوری زاده فرماندار سرخس نیز در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات زندانبانی اسلامی و توجه مجموعه مدیریت زندانهای استان به نیازمندیهای زندان سرخس گفت:با توجه به تبیین حساسیت موضوع انتقال زندان سرخس به خارج شهر توسط مدیرکل زندانهای استان ، قطعاً از تمام ظرفیت‌های لازم در جهت تامین زیرساخت‌های لازم برای تکمیل پروژه زندان جدید استفاده خواهیم کرد و انشاالله با عزم و اجماع نظر تمام دستگاههای متولی این رویداد به زودی محقق خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha