راه‌اندازی ایستگاه کتاب در کانون اصلاح و تربیت ایلام

رستگار مدیر کانون پرورش فکری کودکان ایلام و جمعی از کارشناسان از کانون اصلاح و تربیت بازدید کردند و ضمن راه‌اندازی ایستگاه کتاب، آموزش کاردستی با کاغذ و محفل شعرخوانی نیز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، کانون پرورش فکری کودکان با اهدای 200 جلد کتاب به کتابخانه کانون اصلاح و تربیت، ایستگاه کتاب را راه اندازی کرد.

خانم رستگار مدیر کانون پرورش فکری کودکان ایلام در این بازدید گفت: در طول سال و به صورت مداوم از کانون اصلاح و تربیت بازدید می شود و کارگاه های آموزش نقاشی، طراحی، مسابقات کتابخوانی، محافل شعرخوانی به زبان مادری و... برگزار می شود.

راه‌اندازی ایستگاه کتاب در کانون اصلاح و تربیت ایلام

وی افزود: ایستگاه کتاب برای مددجویان کانون اصلاح و تربیت راه اندازی شده است و این طرح با هدف ارتقا سطح آگاهی مددجویان، افزایش سرانه مطالعه، ارتقای مهارت تفکر و کاهش استرس و... انجام گرفته است.

احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام نیز در ادامه این بازدید ضمن تقدیر از همکاری اثربخش کانون پرورش فکری کودکان، اذعان داشت: مطالعه کردن نیازمند تمرکز است؛ مولفه‌ای که حلقه گمشده این روزهای جامعه بشریت است. وی افزود: مددجویان در اوقات فراغت خود با افزایش میزان مطالعه و ارتباط خوب با کتاب، آینده ای روشن را برای خود می سازند و سطح آگاهی ها و مهارت های رفتاری خود را ارتقاء می بخشند.

راه‌اندازی ایستگاه کتاب در کانون اصلاح و تربیت ایلام

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha