۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد گلستانی در بازدید مدیران‌کل دستگاه‌های حمایتی آزاد شدند

به مناسبت شهادت امام زین العابدین(ع) و ایام اسارت اهل بیت(ع)، همزمان با بازدید مدیران کل زندان‌ها و دستگاه‌های حمایتی استان از زندان گنبد، 11 نفر از زندانیان غیرعمد گلستانی به همت خیّرین و ستاد مردمی دیه استان از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، جمعی از مدیران و مسئولان ادارات کل زندان‌ها، کمیته امداد امام خمینی(ره)، فنی و حرفه ای، ستاد مردمی دیه ، بنیاد تعاون زندانیان، بهزیستی و ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) استان از مکان آسایشگاهها و کارگاههای اشتغال زندانیان و همچنین پروژه در حال احداث زندان گنبد بازدید کردند و طی مراسمی با حضور مسئولان، 11 زندانی معسر از زندان آزاد شدند.

سرلک مدیرکل زندان‌های استان در حاشیه این بازدید گفت: سازمان زندان‌ها اقدامات قابل توجهی در بازپروری و توانمندسازی زندانیان بویژه در سال‌های اخیر داشته است و همواره سعی بر این است تا این خدمات را به نحو مطلوب ارتقاء بخشد.

وی ضمن تشکر از حضور و بازدید نهادهای حمایتی استان از زندان ، افزود: زندانیان به عنوان عضوی از جامعه شهروندی نیازمند حمایت هستند و هم‌افزایی و همیاری دستگاههای حمایتی و اجرایی استان موجب جلوگیری ازارتکاب مجدد جرم و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

در ادامه به مناسبت ایام اسارت اهل بیت(ع) و شهادت امام زین العابدین(ع) با کمک خیّرین و ستاد دیه گلستان، 11 زندانی غیرعمد طی مراسمی با حضور مسئولین از زندان آزاد شدند.

وسکوئی مدیر ستاد مردمی دیه استان گفت: از این 11 زندانی غیرعمد، 2 نفر زن و 9 نفر مرد هستند که کل بدهی آنان 131 میلیارد و 31 میلیون ریال است.

وی ادامه داد: 112 میلیارد ریال و 880 میلیون ریال را شکات بخشیدند و 7میلیارد و 372 میلیون ریال از طریق خیّرین و ستاد دیه تأمین و مابقی مبلغ نیز از طریق تسهیلات و نقدینگی مددجویان پرداخت شد و مددجویان از زندان آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

وسکوئی با قدردانی از مردم و خیّرین، افزود: از ابتدای امسال 140 محکوم غیرعمد و مالی با کمک خیران نیک اندیش ، ستاد مردمی دیه و گذشت شاکیان از زندان‌های استان آزاد شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha