دیدار دادستان مرکز استان با ۸۱ مددجوی زندان مهاباد
دیدار دادستان مرکز استان با ۸۱ مددجوی زندان مهاباد در دو دوساعت

بازدید از زندان مهاباد برنامه سفر کاری رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، هیات همراه به حوزه قضایی مهاباد بود که به سرپرستی حسین مجیدی دادستان مرکز استان با دیدار از مددجویان , رسیدگی به مشکلات قضایی آنها به مدت دو ساعت انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ،مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان دربرنامه سفر کاری خود به حوزه قضایی مهاباد از زندان این شهرستان بازدید کردند. مجیدی و همراهان در این بازدید از بندهای مختلف زندان بازدید و با بررسی وضعیت زندان و زندانیان در نشست صمیمی با مددجویان پای صحبت‌های آنان نشسته و با بررسی و پیگیری درخواست های آنان در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.

مجیدی دادستان مرکز استان بعد از۲ساعت دیدار چهره به چهره با ۸۱ مددجوی زندان مهاباد به همراه هیات همراه قضایی بیان داشت: بازدید از زندان مهاباد به منظور بررسی وضعیت زندان و وضعیت قضایی زندانیان صورت پذیرفت تا از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و به منظور رفع آنها با استفاده از ظرفیت های قانونی تصمیمات اتخاذ گردد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ادامه داد: یکی از معضلات شهرستان مهاباد وجود زندان مهاباد در داخل شهر است که مزاحمت ها و مشکلاتی برای شهروندان و مراجعین ایجاد می کند که الحمدا... با عنایت و دستور دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این بازدید انتقال آن به خارج از شهر نهایی شد. وی افزود: با تصمیمات و دستوراتی که هم از سوی دستگاه قضایی و دکتر عتباتی و هم از سوی استاندار صادر گردید، برای احداث زندان جدید مهاباد تامین اعتبار خوبی از سوی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور صورت پذیرفت و امیدوارم در سریعترین زمان ممکن زندان جدید مهاباد در زمین ۹ هکتاری که بدین منظور در نظر گرفته شده است احداث و این جابجایی و انتقال صورت گیرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha