رئیس‌‎کل دادگستری و 35 نفر از قضات از زندان یاسوج بازدید کردند

رئیس کل جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و دادستان مرکزاستان به همراه 35 نفر ازقضات دادگاههای عمومی و انقلاب و دادسرای عمومی از زندان مرکزی یاسوج بازدید وبا زندانیان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به دعوت از بیژنی مدیر کل زندان ها به همراه دادستان مرکز استان، رئیس کل دادگاههای عمومی ، معاونین و 35 نفر از قضات شعبات مختلف به منظور بررسی مشکلات قضایی زندان با آنان دیدار و در فضایی صمیمی پاسخگوی مطالبات زندانیان شدند.

رئیس کل دادگستری و 35 نفر از قضات از زندان یاسوج بازدید کردند

منصور بیژنی با بیان اینکه توجه به کرامت انسانی زندانیان و اهتمام دربررسی مشکلات و معضات آنان و خانواده هایشان از اولویتهای کاری زندان هاست، گفت: همکاران ما در مجموعه زندان ها با دلسوزی و دقت نظر خاص به مثابه مشاوری امین در رفع مشکلات و مطالبات و پیگیری درخواستهای قانونی زندانیان اهتمام جدی دارند.

وی گفت: توجه به مراکز خوابگاهی مددجویان، ارتقاء کیفیت غذای آنان، راه اندازی مرکز فنی و حرفه ای ، ایجاد کارگاه اشتغال و حرفه آموزی، توجه به بهداشت و درمان و رسیدگی به خانواده های نیازمند زندانیان و... از برنامه ها و اقداماتی است که در راستای حقوق شهروندی زندانیان انجام میگیرد.

وی گفت: با اقدامات و برنامه های فرهنگی در زمینه اصلاح و باز اجتماعی شدن زندانیان انصافاً کارهای خوبی صورت گرفته تا جائیکه نرخ بازگشت مجدد به زندان در استان ما در کشوردر رده های بالا قرار داریم.

رئیس کل دادگستری و 35 نفر از قضات از زندان یاسوج بازدید کردند

دکتر محبوب افراسیاب رئیس کل جدید دادگستری استان نیز دربازدید و در دیدار با زندانیان اظهار داشت: با مشاهده فضاهای زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان بند یک متوجه کار های بزرگ در زمنیه های مختلف شدم که انصافاً جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد خطاب به زندانیان گفت: زندانی از پیکره اجتماع جدا نیست و می بایست برای رفع مشکلات و کمک به توانمند سازی شما در زمینه های فرهنگی و اجتماعی اهتمام جدی شود.

این مقام ارشد قضایی افزود: توجه به کرامت انسانی با توجه به آیات و روایات ما از مؤلفه های مهم است که در زندان مرکزی یاسوج این کار بدرستی انجام میگیرد.

قاضی القضات استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: بایستی از پتانسیل های ارفاتقی برای کمک به زندانیان واجدالشرایط استفاده کنیم چرا که معتقدیم زندان باید بستر بازپروری و برگشت پذیری افراد و محکومین به جامعه را فراهم نماید.

شایان ذکر آنکه رئیس کل داگستری و هئیت همراه از قسمتهای مختلف زندان بازدید و در دیداری چهره به چهره با زندانیان بند یک درخواستها و مطالبات آنان را استماع و جهت پیگیری و مشکلات معنونه دستور لازم را صادر نمود.

انتهای خبر/

رئیس کل دادگستری و 35 نفر از قضات از زندان یاسوج بازدید کردند

رئیس کل دادگستری و 35 نفر از قضات از زندان یاسوج بازدید کردند

رئیس کل دادگستری و 35 نفر از قضات از زندان یاسوج بازدید کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha