توسعه آموزش مهارت اساسی زندگی به زندانیان یک اولویت مهم است

 مدیرکل زندان‌های فارس بصورت سرزده در بازداشتگاه قیرکارزین حضور پیدا کرد و به مدت ۳ ساعت ضمن بازدید از بخش‌های مختلف با تمام زندانیان از نزدیک دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس،اسحاق ابراهیمی با حضور در جمع زندانیان ضمن استماع صحبت ها و درخواست های آنان گفت:زندان محلی است که باید به خودباوری رسید و با استفاده از قوه تعقل ، عزت نفس خود را تقویت کنید.

مدیرکل زندان‌های استان فارس افزود: باید از نعمتهایی که خداوند به ما داده است راضی باشیم ، الحمدلله شهرستان قیروکارزین سرشار از نعمتهای خدادادی است و با وجود این نعمت ها و شرایط اشتغال در جامعه، باید شاهد کاهش آمار زندانیان باشیم.

وی تصریح داشت: امروزه با سرمایه اندک نیز میتوان مخارج خود و خانواده را تامین کرد لذا زندانی نیز می تواند از این فرصت خدمات جاری در ندامتگاه نهایت بهره را ببرد و با عزت نفس و ترک افعال و انگیزه های مجرمانه خصوصا اعتیاد به جامعه بازگشت سعادتمندانه داشته باشد و تکیه گاه محکمی برای خانواده خود باشد.

این مقام ارشد زندان‌های فارس افزود: انسان باید خویشتن دار و قانع باشد تا عزت پیدا کند، اگر مطالبه ای نیز داشته باشد باید قانونا پیگیری کنند

وی بر ضرورت توسعه آموزش‌های مهارت‌های اساسی زندگی به زندانیان تاکید کرد و گفت از جمله مهارت‌ها موضوع کنترل خشم و حسن تعامل با دیگر افراد جامعه است، باید در شرایط خاص و درگیری و... ، صبر پیشه کنید ، چرا که با یک لحظه عصبانیت ممکن است اقدامی از فرد سر بزند که یک عمر فرد را گرفتار زندان کند.لذا سعی کنید نیاز های خود و خانواده را از راه کار و تلاش و روزی حلال به دست بیاورید.

مدیرکل زندان‌های فارس در خاتمه این دیدار از اقدامات خدمات و پیگیری‌های موثر رئیس بازداشتگاه و کارکنان این موسسه کیفری به امور زندانیان و درخواست‌های آنان قدردانی نمود.

گفتنی است در ابتدای این بازدید حسینی سرشت رئیس بازداشتگاه قیروکارزین گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در بازداشتگاه ارائه کرد .

انتهای خبر/

مدیرکل زندان‌های فارس: توسعه آموزش  مهارت اساسی زندگی به زندانیان یک اولویت مهم است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha