خدمات درمانی رایگان به ۳۰۰ خانواده زندانی نیازمند در شیراز

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز از معاینه و ارائه خدمات درمانی توسط پزشکان عمومی و متخصص گروه عضو بسیج جامعه پزشکی شهید شعبانی به بیش از ۳۰۰ خانواده زندانیان تحت پوشش این مرکز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، محمود قربانی با اعلام خبر فوق افزود: این پزشکان عمومی و جهادی از بیمارستان حضرت علی اصغر، بیمارستان مادر و کودک و بیمارستان شیخ شوشتری شیراز به خانواده‌های زندانیان نیازمند خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

وی با بیان اینکه این پزشکان بیش از ۳۰۰ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان مرکز فارس را معاینه کردند گفت: این تیم شامل؛ دکتر عمومی و متخصصان زنان و زایمان، پوست گوش و حلق و بینی، چشم و اطفال بودند.

معاینه و خدمات درمانی رایگان به ۳۰۰ خانواده زندانی در شیراز ارائه شد

پناهیان رئیس بیمارستان شهید دستغیب شیراز نیست که عضو این گروه بسیج پزشکان می‌باشد و در این اردوی جهادی حضور دارد گفت: خدمات ما رایگان به این بیماران داده شده و توسط گروه بسیج پزشکی شهید شعبانی،داروهای مورد نیاز بیماران نیز تامین میشود.

وی افزود: در صورتی که بیمارانی که تحت معاینه قرار می‌گیرند و نیازمند تداوم درمان و حتی عمل جراحی در بیمارستان شهید دستغیب و شهید شوشتری باشند، خدمات دارو و درمان آنان تا حصول نتیجه به صورت رایگان انجام می‌شود

گفتنی است داروهایی که در این اردوها تامین و توزیع می‌گردد، متناسب با تخصص‌هایی است که در هر برنامه گروه حضور دارند.

انتهای خبر/

معاینه و خدمات درمانی رایگان به ۳۰۰ خانواده زندانی در شیراز ارائه شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha