برگزاری مانور امداد و نجات در زندان اقلید و نی ریز

رئیس زندان اقلید از برگزاری مانور امداد و نجات و هوشیاری نیروهای عملیاتی بصورت مشترک با حضور نیروهای امدادی و انتظامی در حوزه اداری این ندامتگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس ، محمود گندمکار با اعلام مطلب فوق افزود: زندان نقش مهمی در تامین امنیت اجتماعی بواسطه نگهداری مجرمان و همچنین ارتقاء سلامت رفتاری جامعه پیرامون اهتمام در اصلاح و تربیت زندانیان داراست.

وی تصریح کرد: به همین منظور و در راستای ارتقا توان عملیاتی در تامین نظم و امنیت خصوصا در صورت وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی مانور اقتدار و مهار در این زندان برگزار شد

رئیس زندان اقلید ادامه داد: برای منظور ضمن اجرای طرح احضار پرسنل و حضور همه کارکنان ستادی و شیفت و سازماندهی آنان و با حضور نیروهای امدادی مانند آتش نشانی هلال احمر و همچنین نیروی انتظامی، مانور اقتدار و امداد و نجات به صورت عملیاتی و آموزشی در زندان اجرا شد.

وی در خاتمه گفت: در این مانور که آموزش نیروها پیرامون راه‌های صحیح اطفاء حریق و همچنین ارتقا امنیت حریم پیرامونی و وظایف فردی و جمعی در راستای پدافند غیرعامل را به عوامل عملیاتی آموزش داده شد، نقش بسزایی پیرامون افزایش مهارت و آمادگی منابع انسانی به دنبال داشته است.

برگزاری مانور امداد و نجات در زندان اقلید و نی ریز

حافظ بیاتی فرمانده یگان حفاظت زندان نی ریز اظهار داشت: مانور اقتدار و امداد و نجات با مشارکت بیش از ۱۲٠ نفر از کارکنان کادر و وظیفه یگان حفاظت زندان،فراجای شهر ، حلال احمر و آتش نشانی برگزار شد. در این مانور نیروهای حاضر با روش‌های اطفاع حریق و امداد و نجات در صورت وقوع حوادث طبیعی یا غیر طبیعی و تکالیف فردی در راستای اجرای پدافند غیرعامل آشنا شدند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha