شایسته‌سالاری می‌تواند روند تحول و تعالی را تضمین کند

رویکرد رئیس سازمان زندان‌ها در مدیریت منابع انسانی توجه به کرامت همکاران توانمندسازی، توسعه آموزش و تخصص خدمتی آنان در مسیر دانایی مداری در دوره جدید مدیریت نوین سازمان زندان‌هاست و برای مدیریت زندان‌های فارس نیز این مهم از اولویت‌های اساسی محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، مطلب فوق را مدیر کل زندان‌های استان در دیدار با جمعی از مسئولین و کارکنان زندان فیروزآباد بیان کرد و گفت: رویکرد شایسته سالاری می‌تواند مسیر و فرایند بهره‌وری و تحقق امر تحول و تعالی در نظام زندانبانی را تضمین نماید.

اسحاق ابراهیمی افزود: همه می‌دانیم که کار در محیط حساس و پراسترس زندانبانی کارکنان را دچار فرسودگی می‌سازد و اگر عشق خدمت به مردم در نظام ولایی و اسلامی و ارزش‌های اصلاح و تربیت مجرمان در مقام یک انسان نبود، قطعاً این همه توفیق در فرایندها و روند زندانبانی اسلامی را شاهد نبودیم.

این مقام ارشد زندان‌های فارس تصریح کرد: روزمرگی و عدم بروز رسانی مهارت و تخصص کارکنان، آفت کار زندانبانیست زیرا ما با انسان‌ها در ارتباطیم و کار نگهداری و اصلاح و تربیت انسان نیازمند مطالعه و روزآمدسازی دانش‌ها و تخصص علوم رفتاری است که مسئولین زندان‌ها و کارکنان تمامی بخش‌ها باید به آن توجه و اهتمام جدی داشته باشند و نکته مهم دیگر هم این است که همه ما باید کار را برای رضای خدا انجام بدهیم زیرا اگر کاری برای کسب رضای خدا نباشد نتیجه لازم را هم نخواهد داد.

وی در خاتمه با بیان اینکه در انتصاب مسئولین و اعطای رتبه‌های کارمندی به پرسنل، اصل بهره‌وری،شایسته سالاری و همچنین توانمندی همکاران در اجرای الویت‌ها و برنامه‌های سازمانی و زندانبانی اسلامی مد نظر است: همه باید تلاش کنیم در هر بخشی از خدمت که حضور داریم وظایف محوله را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانیم زیرا زندانی امانت است و ما این توفیق را داریم که در نظام اسلامی به ترتیبی خدمت نماییم که یات مقام معظم رهبری را در تبدیل زندان‌ها به آموزشگاه نیکی‌ها محقق سازیم.

گفتنی است در آغاز این نشست جمعی از کارکنان حاضر به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و درخواست‌های خود پرداختند که مدیر کل زندان‌های استان نیز در جمع‌بندی ضمن پاسخ به نظرات ارائه شده، پیرامون درخواست‌های مطرح شده نیز دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha