شرکت 80 درصدی کارکنان زندان‌های استان قزوین در دومین المپیاد ورزشی

مدیرکل زندانهای استان قزوین از شرکت 80 درصدی کارکنان مرد، زن و وظیفه زندانهای استان در دومین المپیاد ورزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی در آئین اختتامیه دومین المپیاد ورزشی کارکنان مرد، زن و وظیفه زندانهای استان گفت: ورزش متضمن حفظ سلامت جسمی و روانی انسانهاست و برای ایجاد روحیه سالم زیستی، بایستی با اهتمام وجدیت ویژه ای برای همه گروه های مخاطب به آن توجه شود.
وی افزود: دومین المپیاد ورزشی کارکنان، برابر برنامه راهبردی ابلاغی سازمان از دهه دوم تیرماه سالجاری در 8 رشته ورزشی آغاز و بالغ بر 80 درصد کارکنان برای اولین بار در این مسابقات شرکت نمودند.
مدیرکل زندانهای قزوین اذعان داشت: این مسابقات بمنظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ارتقاء آمادگی جسمانی برای کارکنان برگزار و به برگزیدگان در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، دارت، بازی های بومی ومحلی، فوتبال دستی و بازی های فکری مختلف جوایزی اهداء شد.
این مقام مسؤل در پایان بیان داشت: بمنظور توسعه و ارتقاء برنامه های ورزشی کارکنان، شورای ویژه ورزشی، هر دوماه در ستاد اداره کل تشکیل شده ودر سالجاری بحول وقوه الهی و همت همه همکاران، برنامه های جامعی برای توسعه فعالیتهای ورزشی از جمله ورزش های همگانی فعال خواهدشد.
در آیین اختتامیه دومین المپیاد ورزشی کارکنان مرد، زن و وظیفه زندانهای استان، از کلیه شرکت کنندگان با اهداء لوح سپاس، قدردانی گردید و در پایان مراسم نیز به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز نفیسی اهداء گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha