هیات علی‌بن ابی‌طالب(ع) اردبیل ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرد

در ششمین مرحله از پویش مردمی«هر مسجد آزادی یک زندانی» به همت اعضای هیات علی‌ابن‌ابیطالب(ع) اردبیل تعداد ۱۲زندانی جرایم غیرعمد با پرداخت بدهی و دیون از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، امسال نیز در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پویش «هر مسجد آزادی یک زندانی» ویژه‌ آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد برای ششمین سال متوالی در سراسراستان اردبیل به اجرا درآمد.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل ضمن قدردانی از مشارکت اعضای هیات‌های مذهبی در آزادی زندانیان غیرعمد و مالی گفت: به همت و تلاش ستاد دیه استان در بهره‌مندی از فیوضات ماه محرم و تعامل خوب با تکایا و اعضای هیات‌های مذهبی، شاهد حضور گسترده مردم خیر و نیک‌اندیش استان در آزادسازی زندانیان مالی هستیم.

وی کمک اعضای هیات علی‌ابن‌ابیطالب(ع) را در پویش «هر مسجد آزادی یک زندانی» بیش از ۱میلیارد ریال عنوان کرد و خواستار ترویج این طرح در بین اقشار مردم به عنوان مصداق بارز حسنه و ایثار شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha