خبرنگار زمینه‌ساز رشد و ارتقاء افکار عمومی در جامعه است

طی مراسمی مدیر کل زندان‌های زنجان از تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری‌های استانی و محلی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این مراسم که به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار در سالن جلسات زندان‌های استان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان ضمن تبریک این روز گفت: تقویم جمهوری اسلامی ایران با شهادت شهید صارمی نقطه عطفی برای پاسداشت از مقام خبرنگاران به ثبت رسانده است چرا که بی‌شک مسئولیت خطیر آگاه سازی افکار عمومی و روشنگری می‌تواند در پیشرفت و ارتقاء هر کشور موثر باشد و این وظیفه بر عهده خبرنگاران است.

بنیادی در ادامه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های زندان‌های استان را ارائه و اظهار کرد: خوشبختانه گام‌های موثر در زمینه انتقال زندان‌های مرکز استان، احداث بازداشتگاه زنجان، توسعه پابند الکترونیکی، اشتغال،حرفه آموزی و جلب مشارکت های مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمددر استان صورت گرفته که به حق رسانه‌های محلی و استانی در انعکاس این برنامه‌ها تعامل بسیار خوبی با زندان‌های استان داشتند.

در این جلسه‌ای که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد تعدادی از خبرنگاران حاضر نیز از اقدام مدیر کل زندان‌های زنجان در پاسداشت روز خبرنگار قدردانی نمودند.

در پایان این مراسم مدیر کل زندان‌های زنجان با اهدای گل، لوح تقدیر و هدایای نقدی از تلاش‌های صادقانه خبرنگاران محلی و استانی تجلیل به عمل آوردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha