اشتغال ۲۱۰۰ نفر از زندانیان در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی خراسان رضوی 

۲۱۰۰ نفر از زندانیان اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی استان خراسان رضوی در ۱۵ کارگاه زندان مشغول به کار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، در نتیجه برنامه ریزی عملیاتی و جذب کارآفرینان و صاحبان صنایع ، زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان پس از شرکت در دوره‌ های آموزشی و کسب مهارت های لازم توانستند در مشاغل مختلف، در زندان اشتغال پایدار داشته باشند.
برابر این گزارش، در راستای اشتغال تولید محور زندانیان با هدف توانمد سازی فردی و اجتماعی و آماده‌سازی آنان جهت بازگشت سعادتمندانه به جامعه ،در حال حاضر تعداد ۲۱۰۰ نفر از زندانیان اردوگاه در ۱۵ رشته ی شغلی مشغول به کار هستند.
بر همین اساس، ۷۲۵ نفر از زندانیان در کارگاه های داخل زندان در رشته های قالی بافی ،خیاطی،چرم دوزی،مبلمان سازی،صنایع چوبی و ... مشغول هستند

اشتغال ۲۱۰۰ نفر از زندانیان اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی استان خراسان رضوی 

۹۲۵ نفر در قالب اشتغال نشسته در رشته های تسبیح سازی،معرق کاری، قلاب بافی و ... فعال هستند و ۳۶۵ نفر از زندانیان نیز به کارخانه های خارج از زندان اعزام و در حوزه های تولید و مونتاژ صنایع الکترونیکی،فلزی،قطعات خودرو ، عطرو ادکلن و... اشتغال دارند.

اشتغال ۲۱۰۰ نفر از زندانیان اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی استان خراسان رضوی 
شایان ذکر است اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خراسان رضوی، ندامتگاهی است با ساختار کارگاه محور جهت نگهداری ، حرفه آموزی و اشتغال محکومین مواد مخدر استان.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha