پایان رقابت 18 مددجو در مسابقات آزاد مهارت زندانیان استان سمنان

مددجویان زندانهای استان سمنان پس از راهیابی به مرحله استانی مسابقات آزاد مهارت زندانیان استان سمنان به میزبانی زندان شاهرود به رقابت پرداخته و از نفرات برتر در این مسابقات تقدیر گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان در حاشیه اختتامیه مسابقات آزاد مهارت زندانیان در جمع خبرنگاران، گفت: دومین دوره مسابقات آزاد مهارت در استان سمنان به میزبانی زندان شاهرود و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه ویژه زندانیان برگزار شد.

کهربایی با اشاره به هدف برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات تشویق زندانیان به مهارت آموزی و فراهم کردن زمینه مناسب اشتغال برای آنان در رشته‌های مورد علاقه می باشد.

مدیرکل زندانهای استان سمنان با بیان اینکه در زندانها ما به دنبال این هستیم که دوره‌های آموزشی کاربردی و متناسب با نیاز واقعی بازار برگزار شود، افزود: در تلاش هستیم تا بتوانیم زندانی پس از آزادی دغدغه پیدا کردن کار نداشته باشد و براحتی بتواند از مهارت های آموزش داده شده، در بازار کار استفاده نماید.

وی از راهیابی 18 مددجو به مسابقات آزاد مهارت زندانیان استان سمنان خبر داد، و گفت: پس از برگزاری مسابقات شهرستانی این مددجویان در مسابقات استانی به میزبانی شاهرود به رقابت پرداختند.

کهربایی با بیان اینکه مددجویان استان سمنان در 5 رشته به رقابت پرداخته اند، تشریح کرد: این مددجویان در رشته های صنایع چرم دوزی،پیرایشگری مردانه، جوشکاری، آشپزی و خیاطی به رقابت پرداخته و از نفرات اول تا دوم هر رشته تقدیر به عمل آمده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha