نماز پایه و اساس امر به معروف است

مدیرکل زندانهای قزوین در جلسه ستاد اقامه نماز زندانهای استان اظهار داشت: نماز پایه و اساس امر به معروف ونهی از منکر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی درسومین جلسه ستاداقامه نماز زندانهای استان گفت: نماز آثار و برکات مثبت فراوانی در زندگی فردی و جمعی از جمله انس و الفت دلها را بهمراه دارد. در نماز جماعت، افراد در صف عبادت،احساس دلگرمی و قدرت و امید کرده و عبودیت و خضوع را در اهل نماز افزایش می دهد.

این مقام مسؤل اذعان داشت: نماز سنگر نفوذناپذیری در برابر منکرات و مفاسد اجتماعی و اصلی‏ترین میدان مبارزه و جهاد با نفس و تهاجم علیه کفراست . شایسته است اهمیت نماز و آموزه های دینی در حل و کاهش مشکلات روانی، اجتماعی، فردی، خانوادگی و اقتصادی درک گردیده و با نگاه به آموزه‏های دینی در سالم سازی روح و شخصیت انسانی زندانیان گام برداشت.

مدیرکل زندانهای استان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری ومشارکت ستاداقامه نماز استان تصریح نمود: اقدامات ستاداقامه نماز در بحث های اعتقادی و مذهبی بویژه شیوه های دعوت به نماز، تأثیر بسزایی در رشد وتغییر همه گروههای مخاطب داشته ومی بایست این برنامه در مجموعه زندانهای استان تقویت شود.

در ادامه حجت الاسلام سید قریش موسوی بیان داشت: هیچ چیز به اندازه نماز باعث ایجاد تغییر و اصلاح درون انسانها نمی شود. اقامه نماز بویژه نماز جماعت بیشترین اثرات تربیتی را در جامعه داشته و لیکن ترویج و توسعه فرهنگ نماز در زندانها نیز همواره مورد تأکید بوده است.

مشاور استاندار و مدیرستاد اقامه نماز استان از مدیران زندانها خواست: از تمام ظرفیت های مجموعه برای اشاعه فرهنگ نماز استفاده کنند؛ تا به حول وقوه الهی وهمت همه خادمان نماز، مسیر اصلاح وتربیت زندانیان به ثمر برسد.

انتهای خبر/

نماز پایه و اساس امر به معروف است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha