محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در زندان‌های چهارمحال و بختیاری

کارمندان، سربازان و زندانیان استان با حضور در محافل انس و تدبر درقرآن، اهانت به ساحت مقدس کتاب آسمانی خود را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، در پی اهانت رذیلانه عده‌ای مزدور با حمایت دولت های اروپایی، کارمندان، سربازان وظیفه، زندانیان و مددجویان موسسات کیفری استان با حضور در محافل انس و تدبر در قرآن ارادت و علاقه خود را به قرآن کریم نشان دادند.

مدیر کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام انزجار از هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک گفت: اهانت به آخرین کتب آسمانی در سایه‌ی شوم حمایت آشکار و پنهان آمریکا و اسرائیل، نشانه‌ی پر رنگی از ضعف آنان در برابر قرآن کریم و اسلام عزیز است، سرعت گسترش اسلام در جهان علیرغم تلاش‌های همه‌جانبه‌ی سرمداران استکبارباعث ترس آنها شده است.

حیدری افزود: تکرار اقدام بی شرمانه هتک حرمت و اهانت سازمان یافته به ساحت قرآن کریم با مجوز رسمی دولتهای غربی نشان از استیصال تمدن غرب در مواجهه با گسترش روزافزون نورانیت اسلام و قرآن در جهان است.

حیدری ادامه داد: با عمل به فرمایش حضرت محمد(ص) که فرمودند:«هرگاه فتنه‌ها مانند پاره‌های شب تاریک شما را احاطه کرد به قرآن پناه برید»، کارکنان، سربازان و زندانیان استان با حضور در مراسم مختلف قرآنی اوج ارادت و احترام خود به این کتاب آسمانی را نشان دادند و خواستار خاتمه یافتن و محکومیت جهانی توهین به مقدسات ادیان الهی هستند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha