آزادی 8 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان مرکزی در دهه اول ماه محرم

مدیر کل زندانهای استان مرکزی در گزارشی اعلام کرد تعداد  8 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در دهه اول ماه محرم از زندان ها آزاد شده اند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه گفت: 8 زندانی جرایم غیرعمد این استان با همت خیّرین و مساعدت مراجع قضایی از تحمل حبس رها و به کانون خانواده خود بازگشتند .

مدیر کل زندانها و نائب رئیس ستاد دیه استان مرکزی افزود: مجموع بدهی این زندانیان بالغ بر 114 میلیارد ریال بود که 445 میلیون ریال آورده مددجو بوده است .

وی اظهار داشت: حدود 1 میلیارد ریال از مجموع بدهی‌های این افراد به صورت کمک بلاعوض از سوی ستاد دیه استان مرکزی و کشور پرداخت و مابقی بدهی آنان با پذیرش اعساز از سوی مراجع قضایی صورت گرفته است .

اسلام خواه در ادامه مطلب فوق اظهار داشت : هم‌اکنون 120 زندانی غیرعمد در استان مرکزی برای آزادی چشم انتظار کمک‌های مالی خیّران هستند.

عضو هیأت امناء ستاد دیه استان مرکزی گفت: شماره حساب‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک‌های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha