اختتامیه دومین المپیاد ورزشی کارکنان وظیفه زندان عادل‌آباد شیراز

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان عادل آباد شیراز گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۶٠ نفر از پرسنل وظیفه و در ۶ رشته دارت ، شطرنج،تنیس روی میز و مچ اندازی ، والیبال و فوتسال برگزار شد. 

به گزارش اداره کل زندان‌های استان فارس، فرهاد ملک جمشیدی افزود: در این مسابقات چهره های قهرمان در رشته های مختلف معرفی شده و به مرحله استانی راه یافتند و در آیینی با حضور مسئولین فرهنگی و یگان زندان، از نفرات برتر تجلیل شد. اختتامیه دومین المپیاد ورزشی کارکنان وظیفه زندان عادل آباد شیراز

وی در تشریح نتایج این دوره از مسابقات هم تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، در رشته دارت نفر اول سرباز وظیفه علی رئیسی، نفر دوم دارت سرباز وظیفه رضا سلطانی و نفر سوم سرباز وظیفه محمد بابایی معرفی شدند.

پتیم شهید همت نیز برنده مسابقه والیبال شد که نفرات آن را کسری فرج پور، مجتبی دوکوهکی، حسین شادمان، مسعود کریم زاده، کمیل رستمی تشکیل دادند.

تیم شهید اسکندری نیز در رشته فوتسال برتر شد که اعضای آن را علی رئیسی، محمدرضا خلیلی، بابک اورنگی، علیرضا محمدزاده، سید محمدرضا علوی تشکیل دادند. اختتامیه دومین المپیاد ورزشی کارکنان وظیفه زندان عادل آباد شیراز

برنده تیم طناب کشی شهید چمران با عضویت حسین شادمان، سید فرید کشتکار، یونس رنجبر، علیرضا نعمتی، مهدی خبری، احسان جاهد بودند.

برنده تنیس روی میز نیز علی اکبر جلالی و سید محمد موسوی بانشی بودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha