اشتغال پایدار راهی مطمئن در کاهش آسیب‌های زندان است

دومین جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های زنجان به ریاست مدیر کل در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان،در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با قدردانی از تلاش‌های روسای زندان‌ها و متولیان اشتغال زندانیان گفت: اشتغال و حرفه‌آموزی مطمئن‌ترین مسیر در بازسازگاری اجتماعی زندانیان است که می‌بایست کلیه همکاران به این موضوع نه تنها به عنوان یک وظیفه سازمانی، بلکه به عنوان یک تعهد اخلاقی و انسانی توجه کنند.

بنیادی اظهار کرد: هر فعالیتی در راستای مهارت آموزی و توانمندسازی زندانی و خانواده وی گامی مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و ارزش این موضوع با هیچ مقیاس و معیاری قابل سنجش نخواهد بود.

مدیرکل زندان‌های زنجان خاطرنشان کرد: پرهیز از آمارسازی در موضوع اشتغال ،شرایط ایجاد درآمدهای پایدار را برای زندانیان در سطح استان فراهم کرده است به گونه‌ای که امروز شاهد پرداخت دستمزدهای متناسب و عادلانه در زمینه فعالیت‌های زندانیان هستیم.

جلوگیری از رکود کارگاههای داخل زندان ها ، رهگیری زندانیان غائب و آمادگی زندان‌های استان برای بازدیدهای آتی از سوی سازمان از مهم‌ترین محورهای مورد تاکید مدیر کل زندان‌ها در ای در این جلسه بود.

لازم به توضیح هست در ابتدای این جلسه سرپرست نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان و مدیرعامل انجمن حمایت شهرستان زنجان گزارش چهار ماهه فعالیت‌های اشتغال زایی زندانیان و خانواده‌های آنان را ارائه نمودند.

درپایان این جلسه مدیر کل زندان های استان زنجان با هدایای نقدی و لوح تقدیر از تلاش های شبانه روزی متولیان اشتغال زندانیان تجلیل بعمل آوردند.

اشتغال پایدار راهی مطمئن در کاهش آسیب‌های زندان است

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha