بازدید مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از پروژه بازداشتگاه خواف

مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی با هدف بررسی وضعیت پروژه بازداشتگاه خواف به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، حسینی در سفر به شهرستان خواف از پروژه بازداشتگاه خواف بازدید کرد و ضمن ارزیابی وضعیت فعلی و احصا مشکلات پروژه گفت : پیشرفت این پروژه متناسب با زمانبندی اولیه صورت نگرفته و نیاز است تا مسئولین شهرستان و استان، جهت تکمیل و بهره‌برداری این بازداشتگاه از کلیه ظرفیت‌های ممکن استفاده کنند.

بازدید مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی از پروژه بازداشتگاه خواف

حسینی در ادامه جهت پیگیری مشکلات بازداشتگاه خواف با رئیس دادگستری شهرستان دیدار کرد و گفت: در حال حاضر محکومین خواف جهت گذراندن دوران محکومیت به زندان شهرستانهای همجوار معرفی می‌شوند که این موضوع هم برای زندانیان هم برای خانواده آنان و هم برای مجموعه قضائی مشکلاتی را به همراه دارد. وی خاطرنشان کرد با توجه به مرزی بودن شهرستان خواف ضرورت دارد تا با فوریت اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه بازداشتگاه تامین و تخصیص یابد.

بازدید مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی از پروژه بازداشتگاه خواف

رئیس دادگستری خواف نیز در این دیدار ضمن تایید مشکلات مطرح شده و تاکید بر لزوم توجه ویژه مسئولین به این پروژه ابراز امیدواری کرد با همراهی و تعامل فرماندار شهرستان و سایر ارکان مرتبط و موثر قطعاً در کوتاه مدت مساعدت لازم جهت تامین اعتبارمورد نیاز صورت خواهد گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha