آزادی 4 زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی به‌همت خیرین و هیأت‌های مذهبی در محرم

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان جنوبی گفت: در پویش آزادی 10 زندانی جرائم غیر عمد در ماه محرم 4 زندانی تا کنون زمینه آزادی آن ها فراهم شد و منتظر همت خیران برای آزادی 6 زندانی دیگر هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی،مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی از فراهم شدن زمینه آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد استان در قالب پویش آزادی ۱۰ زندانی در ماه محرم خبر داد و گفت: در استان های دیگر پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به صورت هر هیئت آزادی یک زندانی ست اما در خراسان جنوبی چون تعداد زندانیان جرائم غیر عمد کم است ۱۰ زندانی قرار است با مشارکت هیات‌های مذهبی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان آزاد شوند.

غلامرضا حسین پور با بیان این که برای آزادی ۴ زندانی که زمینه بال گشودن آن ها فراهم شده ۳۶۰ میلیون تومان از محل ستاد دیه استان و کشور پرداخت شد افزود:آزادی ۶ زندانی باقی مانده نیز بستگی به همت خیران دارد که چه میزان کمک کنند به هر میزان که کمک شود می توان زمینه آزادی این افراد را فراهم آورد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۴۰ زندانی جرائم غیر عمد در خراسان جنوبی با پرداخت ۳۶۲ میلیارد ریال هزینه مالی آزاد شدند که از این میزان ۲۳۲ میلیارد ریال رضایت شاکی بود و مابقی را ستاد دیه استان و کشور پرداخت کرده است.

به گفته مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی اکنون ۷۱ زندانی واجد شرایط جرائم غیر عمد در خراسان جنوبی وجود دارند که از این تعداد ۲۰ نفر مالی، ۴۷ نفر مهریه، ۲ نفر نفقه و ۲ نفر به واسطه دیه در زندان های استان به سر می برند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha